Al 22-lea: Roz

„A fost misto la munte..”

So, so you think you can tell…

„Intr-adevar, Tonica.. Chiar daca lucrurile au luat-o putin razna..”

„Cand nu au luat-o razna cu noi?”

„Ai dreptate…”

Heaven from Hell…

„Cu Irina cum a ramas?”

„Nu e asa rea pe cat pare. Dupa viol, a fost chiar dragastoasa – ”

„Sentimentul de vinovatie..”

” – ma saruta, ma intreba de chestii din trecut – ”

Blue skies from pain..

” – si pana la urma cred ca o sa ne mai vedem.”

„Foarte tare, Tony! Chiar ma bucur… Tot raul e spre bine..”

Can you tell a green field…

„Radu crezi ca e ok?”

„Nu stiu, frate.. Ma mir ca ai observat. Ai fost destul de ocupat..”

From a cold steel rail…

„Nu uit de fratii mei. Orice ar fi. Niciodata!”

„Hoo Ah!”

„Hoo Ah!”

A smile from a veil…

„Sincer, cred ca o sa ne spuna el..”

„Crezi ca l-a afectat asa de rau despartirea?”

Do you think you can tell?

„Cu el, daca nu ne spune, e greu sa stii orice..”

„Nu-ti dai seama si tu? Adica ai stat singur atat timp din cauza ei..”

Did they get you to trade

„Cand ti se intampla asa ceva, vrei sa fie unic. E blasfemie ca compari. Daca totusi compari, realizezi cat de prost si slab esti. Daca e comparabil, inseamna ca i se poate intampla oricum. Eu, si cred ca si Radu, vreau sa fiu unic.”

Your heroes for ghosts…

„Crezi ca ajunge vointa?”

„Tot ce a facut omul vreodata a facut cu vointa. In afara de gorila aia care a avut norocul sa descopere focul..”

Hard ashes for trees…

„Si totusi crezi ca eu am vrut sa fiu unic cu copilaria mea?”

„Nu cred ca ai avut totusi de ales aici. Ar trebui sa apreciezi insa. Te-a facut mai puternic.”

Hot air for a cool breeze…

„Sunt varza.. Nu sunt puternic.. Imi e totusi greu sa stiu chestiile pe care le stiu despre ai mei. Si despre ce voiau si ce nu voiau in legatura cu mine. Crezi ca e usor sa fii copil nedorit?”

„Si totusi.. uita-te..”

Cold comfort for change…

„Si totusi, vointa te-a facut sa te descurci. Uita-te la tine cat de bine ai ajuns in ciuda copilariei stupide pe care ai avut-o..”

And did you exchange…

„Mie vointa mi-a folosit la un singur lucru. Sa ignor. Nu in sensul ca evit si fug. Ignor cand ma gandesc. Sunt ok cu retardismele pe care le-am patit. Chiar daca uneori ma mai gandesc si cad. Dar ignor.”

„Si crezi ca vede cineva ca esti vulnerabil? Cand incepi sa povestesti, toata camera izbucneste in ras. Nici macar nu te judeca. Vorbesti in asa fel incat pare ca povestesti despre altcineva..”

A walk on part in a war…

„Tu? O sa o suni pe Laura?”

„Pe Laura..”

For a lead role in a cage…

„Pe Laura o sun peste doua trei zile.. Nu vreau sa par disperat..”

How I wish…

How I wish you were here…

~ de nomorelol pe septembrie 21, 2009.

2 răspunsuri to “Al 22-lea: Roz”

  1. Wow, asta e un rahat bestial shefu’, al dracului de nenorocit, ma inclin

  2. miroase a toamna, iar cerul imi zambeste cu un rictus hain. misto post :)

Lasă un comentariu