Tuesday night blues

Petreci câteodată ani la rând dintanţându-te de unele lucruri din trecutul tău. De unele locuri, senzaţii, mirosuri… persoane. Şi câteodată te crezi când îţi spui că ai scăpat, că eşti liber de influenţa pe care acestea le aveau asupra ta cândva. În trecut. Şi câteodată, fără să vrei, sau intenţionat, încercând să-ţi testezi voinţa, te întâlneşti cu ele din nou. Şi ai impresia că eşti mai înţelept, că ai învăţat una, alta despre viaţă în general. Parcă ţi-a mai apărut un fir cărunt pe la tâmple, un rid în plus în colţul ochilor. Şi porţi aceste semne cu mândria veteranului, cu mândria supravieţuitorului. Şi cu vina lui. Câteodată, când te întâlneşti cu aceste lucruri, te prăbuşeşti în aceeaşi beznă dulce în care te tăvăleai cândva.

Am venit pe jos acasă. Prin umezeală şi ploaie. Prin pustietatea unei seri de marţi. Am gustat un drum pe care l-am făcut cândva în taină, neştiut de nimeni, încercând să rup lanţurile cu care m-am legat de dragul tău. Lanţuri ce îmi tăiau dulce în carnea slabă. Am făcut din nou drumul, de dată asta simţindu-ţi atingerea mult mai fin, dar mult mai periculos. Ca al doilea foc într-un joc de ruletă rusească. Îmi amintesc istoria ca şi cum mi-ar fi… deoarece îmi este scrisă în creier.

Nu ştiu dacă să apăs pe trăgaci. Nu ştiu dacă ar fi vreo diferenţa. Nu ştiu dacă ar fi mai bine să mă omoare un glonţ norocos acum, sau gândul la ce ar fi dacă mai târziu.

O să mă mai gândesc. Dar şansele sunt că nici eu nici voi nu vom afla vreodată cu adevărat, cum ar fi mai bine. Eu pentru că nu pot muri de două ori, iar voi pentru că nu vă voi spune.

~ de nomorelol pe Octombrie 7, 2014.

2 răspunsuri to “Tuesday night blues”

  1. :)

Lasă un răspuns

 
